People are not mirrors. They see you completely different than the way you see yourself.

Hallå där stalkers! Nä, skoja bara. Vi är väldigt glada att ni följer vår blogg fast vi kanske inte är dom bästa på att uppdatera.. Hahaha:$
Iallafall.. Idag vaknade jag jätte tidigt och gjorde mig i ordning relativt fort. Sen körde mamma mig till stallet så red jag och Hanna ut en sväng sen red vi i ridhuset och Varo var ganska strässad och jätte pigg så vi tog det ganska lugnt. Sen skrittade vi ut en gång till. Efter det borstade jag på han i en stund sen smorde jag tränset snabbt för Hanna skulle rama mig hem. När jag kom hem kollade jag på en Harry Potter film(han är sjukt söt:$). Sen stod mina för'ldrar och snacka med mina grannar och det slutade med att vi bjöd in dom. Och nu sitter vi alla här. :)
Nu ska jag gå ut till dom och vara lite social, så vi hörs, Puusssaarr!
Finaste Varo och Komiek på en härlig skritt-runda.
Mitt hjärta ❤!
Jag och Hanna på väg hem.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0