Sammanfattning av onsdag, torsdag, fredag och idag.

Onsdag:
I onsdags stanna jag hemma från stallet för jag hade prov dagen efter. När jag hade pluggat klart kom Nour och Ismail. Så var jag med dom.
Torsdag:
Itorsdags var jag också med Nour och Ismail men även Dessie och Alladin kom. Omg så längesedan det var jag träffade Alladin!! Blev jätte glad när jag fick träffa han igen. Nour tog isönder mina fina solbrillor :(

Fredag:
Igår var jag med Dessie, Nour, Ismail och Jonas. Vi gjorde inte så mycket men min lampa lyckades gå sönder sen blev mitt golv klibbigt för Nour spillde :(
Idag:
Idag har jag varit i stallet, borstat lite på Zento eftersom jag ska tävla han imorgon. Sen träffade jag Robin och sen gick vi ut till Dennis och Rebaz. Sen gick jag, Robin och Dennis hem till mig och dom stack för en stund sedan. Nu ska jag träffa Izze och Nour igen. Så ni får ha det så bra så länge. Kyssar!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0