Tävling imorgon! :D

Hellllllllloooooojjjj haha, nu sitter jag på so:n och pluggar inför so provet på måndag. Dom andra har provet nu men vissa ska ha no prov idag så vi fick ha so provet på måndag! Idag har vi typ 4 lektioner till. Sen efter skolan ska jag kanske klippa mitt hår om d fanns tid! Jag vill verkligen inte men jag måste för mitt hår har blivit jätte slitet... Sen ska jag kanske ut och träffa några!

Imorgon ska jag&Ellinor tävla, asså Cheerleading. Tävlingen heter " Tiger-Tävlingen " och det kommer nog bli jätte kkul för vi är igentligen bara ett träningslag men våra tränare fixade så vi fick tävla!! :D Dom är bäst!!
Sen hade vi ju förenings uppvisning/träning i onsdas, och det var jätte kul förutom att vissa i vårt lag kom inte och dom meddela inte våra tränare heller, och vi måste va alla igentligen för att kunna få upp alla bygg och pyramiden m.m.. Så ja, vi som var där tyckte d va dålig stil! Men ja vi får väll hoppas på d bästa!!

Efter tävlingen ska jag nog sova över hos Tyra! Det kommer bli skit kul om d går då haha, för jag och tyra går inte i samma klass längre så vi träffas inte så ofta .. :(
Men jag har inget att skriva om så CYYYYYYYAAAA!! :*

Kommentarer
Postat av: Tyra

Aww.. Älskar dig bästis !

Lycka till ni två ! puss ! <3

2012-04-27 @ 09:23:02




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0