formors 70årsdag

Hej, jag somna direkt när jag kom hem igår. För som ni vet så var vi på restaurang för att fira min farmor. När jag äntligen kom hem runt 10 så drar killarna med mig ut. Så vi snack hem till Cj och spela Fifa. Sen kom jag hem typ 12 och då gick jag och la mig, hehe :$.

Farfar, farbror Mikael, Farmor

Kusin Victor, Faster Annika

Kusin Martin, kusin Johanna, kusin Victor

Mamma&jag

Planka, fläskfilé

Prinsesstårta

Påskägg som jag fick av farmor&farfar

Jag, farmor, Johanna, Martin, Victor - igga mig, jag ser hemsk ut...

Victor


Jag, världens bästa farmor, Johanna


Hittade även en bild på mig och min hund på kameran, som är tagen i morse... FINFINT!

Men nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag se bio med min älskade kusin Johanna!
Så det SKA komma upp bilder ikväll på dagen! :)


Kommentarer
Postat av: Driton

Söt farmor

2012-04-08 @ 11:08:14




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0