Vad var det jag sa..?

Ja, jag sa ju i ett tidigare inlägg att jag inte mådde så bra och att jag trodde att jag skulle bli sjuk. Och såklart blir jag det!? Helt ärligt är jag nästan aldrig sjuk. och ännu mindre chans att jag kräker.. Aja, man kan ju inte må bra alltid.. Jag är iallafall heeelt utmattad efter ett dygn utan sömn och att kroppen ansträngt sig på ett onaturligt sätt genom att kräkas. Kan knappt stå upp utan att få värsta migrän-huvudvärken. Kanske går till skolan imorgon om jag mår bättre och är piggare, vi får se. Nu ska jag fortsätta att göra ingenting. Hoppas ni mår bra iallafall, vi hörs sålänge.

Kommentarer
Postat av: josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-12 @ 19:09:43
URL: http://josefines.se
Postat av: Driton

Fan, vad ni tjatar om mig hela tiden ;)

2012-04-13 @ 21:31:44




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0