Varför inte haha? ;)

Nu har både Dessie & Isa skrivit 10 sanningar om sig själva så nu tänkte jag också göra det haha ;)

1. Jag har riktigt små fötter, 36:or..

2. Jag älskar bruna ögon!

3. Precis som Dessie o Isa så faller jag skit lätt för killar (dåligt..)

4. Det finns nästan inget bättre än att ligga o mysa med någon man gillar!

5. Taylor Lautner är VÄRLDENS SNYGGASTE!!

6. Mitt längsta förhållande varade i nästan 5 månader..

7. Musik är det bästa som finns.

8. Jag stör mig riktigt mycket på folk som säger att dom älskar varandra efter typ 1-2 dagar (eller tidigare) för det är nästan OMÖJLIGT att göra det, och man ska ALDRIG säga nått man inte menar.

9. Jag skulle inte vara någonting utan mina vänner, dom lyser verkligen upp allt när man mår dåligt!

10. En av mina högsta drömmar är att hjälpa till som volontär i ett mindre fattigt land, och det SKA jag göra innan jag dör!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0