11 DAGAR KVAAR!

Hajhaj sötisar. Sitter hemma och pular glass :)))
Idag har vi haft so hela dagen, Franska Revolutionen. Men vi avslutade med 2 timmars film och då satt jag och åt kanelbulle och drack cola med Jonas och Kevin. Hahah inte så mycket annat som hänt idag. Ska en sväng till stallet sen och efter det ska jag nog ut.
Oocchhhhh som rubriken säger är det 11 fucking dagar kvar tills jag blir 14 årr!! :D
Wiiihooo det kommer nog firas med lite mys här hemma med mina närmaste. :)
Sen kommer släkten också så det kommer nog bli hur bra som helst.
Men ska nog sticka här och har ändå inget mer att säga så vi hörs sålänge, Kramisar
 
Glöm inte frågestunden som ligger ett inlägg ner!!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0