Gott & Blandat

Hejhej! Vill börja med att säga att om 14 dagar börjar vi tre i skolan (majgadd det är ju två veckor!?) och då kommer vi få våra datorer igen. Kanske inte direkt men efter ett par dagar kanske, och då kan jag loova att det kommer bli bättre med bloggandet. Iallafall från min sida.

Annars händer väl inte så mycket idag, det är ju piss regn ute.. Ska nog sticka och handla lite snabbt med mamma och sen göra klart det sista på mitt rum. Jag har ju tapetserat om och lite så. Sen kommer hästarna hem idag så imorgon sticker jag nog och badar min älskling. Men vi hörs sålänge!
 
Förresten.. Adda @isabeltorris i Ruzzle/Rumble :)) Fast jag är inte så grym hahah :$
 
//Isa

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0