FÖRSTA INLÄGGET :)

HAJHAJ!

Ja som Jenny nämnt innan så är jag ny på det här med bloggandet :)
Men nu hade jag tänkt tappa "blogg oskulden". Det verkar vara jätte kul och jag gillar att skriva av mig lite. Har tänkt på att börja blogga länge men aldrg liksom kommit till skott men ja, nu ska jag göra det :)
LITE OM MIG SJÄLV
Jag är en tretton årig tjej som fyller år i september och som älskar att vara med kompisar och jag älskar hästar. Jag bor i oxie och går på samma skola som Jenny och Dessie. Tyvärr går vi inte i samma klass. Jag har världens toraste humor hahah. Älskar den! Jag älskar att åka på semester och bli bruun! Hehehe älskar mycket jag vet... Jag har en hund också, en collie. Min pappa är från Uruguay så jag är halv Latina. :) Och nä, jag kan inte spanska flytande, men förstår i stort sätt allt :)
Ja det är nog det mesta :)
Kommer lite fler inlägg senar tror jag hehe. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Vera

så fin blogg <3

hur gjorde ni rosetten där uppe & det? :)

2012-02-25 @ 13:11:05
URL: http://meenit.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0