Tisdagen :)

Tjatja bloggen!
Nä men indag har jag inte gjort så jätte mycket. Var i skolan och bara vimsade omkring med Jenny. Ändå ganska chill dag. Hahah på elevens val hade jag och Jenny cat-fight och vi måste sett hel korkade ut. Kulkul. Sen stack jag hem, följde med mamma ut på en promenad med hunden i det fina vädret. Idag känndes det ju ändå som att våren är på väg!! Det gillas! Sen när jag kom hem så städade jag lite snabbt, lyssnade på musik och målade naglarna :)) Efter maten stack jag hem till Jeff och efter ungefär 20 minuter kom Cj också. Vi gjorde inte så mycket, satt mest och snacka och titta lite på tv. Sen stack jag och Cj hem och nu sitter jag i soffan med mamma och kollar på någon pang-pang film :P
Vi hörs imorgon! Puss.
Hahaha jag och Jenny fullt seriösa på elevens val :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0