svar.

nu hade jag tänkt svara på några frågor till mig :)
frågor:
1. varför är du så söt? :*
Av Emma. H
2. Hur mycket väger du dessi?
Av Claraa
3. Vem är dina bästa kill och tjej bästavänner ;)
Av Simon
4. Vad hände med dig och jonte? :))
Av Lisa
5. Har du kille? :)
Av pau
6. Vad gillar du bäst med dig själv ? :)<3
Av Jane ^^<3
Svar:
1. Haha, tack. Har inget svar på det, men tack :*
2. Jag väger 54.0, sist jag väge mig iaf :)
3. Jenny, jess, Alice, isabel, sara, domeniq, yasse o Carro är nog mina närmsta tjejkompiar.
Jeff, hampe, alle, Simon är nog min närmsta killkompisar :)
4. Oj, eh, vi kunde nästan aldrig träffas så jag kände att det knappt var lönt att ha ett förhållande. Och sen lite fler anledningar.
5. Yeslåda, det har jag :)
6. Då måste jag säga mina ögon :)
image description

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0