Midsommar och lite annat smått och gott.

Hejhej alla fina läsare och stalkers!
Vill börja med att be så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering! Men ja, jag har haft mycket att göra om man säger så. Jag har jobbat typ hela dagarna, varit i stallet efter det, sen kollat på fotboll och sen har jag varit så trött att jag typ däckat.. Nu är det bara en veckas jobb kvar sen väntar Italien på mig!!! Jippie! Så jävla härligt det ska bli att komma ifrån detta skit landet asså!
Iallafall..... Datan vill inte som jag vill så ni får bilderna imorgon istället (tror jag, hehe :$)
Och ifall ni vill ha bättre koll på vad jag gör och hur jag ser ut i vardagen och på fester och allt det dära så är det bättre ni följer mig på instagram @isabeltorris :))
Puss haj!
 
//Isa

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0