Dans!

Hallå alla söta, idag har jag inte gjort så mycket. Men idag hade jag träning! Det var riktigt kul, vi har satt ihop ALLT i vårt program nu. Det ända som är kvart är när vi ska gå ner från pyramiden i slutet :)
Just nu kollar jag på filmen Burlesque, har sett den nu tre gånger, på denna veckan... Christina Aguilera, ah hon har en röst som, ja jag vet inte vad! Hahah älskar den filmen iaf, älskar typ alla dans filmer. Jag älskar dans över huvetaget. När man dansar så kan man bara släppa allt liksom man har inga bekymmer eller något & ja man får va sig själv helt enkelt. Jag brinner verkligen för dans. När jag var typ 8 år kanske så gick jag på Fame-dans men några av mina kompisar. Kan fortfarande komma ihåg när vi hade julavslutning i skolan typ i 2:an, och vi (jag o mina kompisar) fick visa upp vår dans för alla, och vi hade små färg glada kjolar som Jennifer's mamma sytt. Jag har även gått på Street&Show, Show&Jazz, Musikal & nu går jag på MTV Jazz&Show på AktivUngdom. Detta skulle va ett litet inlägg men jaja, nu vet ni lite mer om mig haha ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0