hehe :$

Hej!
Nu gick precis Driton hem och jag har inte bloggat på länge så nu tänkte jag berätta lite ;)

SÖNDAG
Jag vaknade av att mamma väckte mig vid 8. Jag skulle kolla på klockan om jag kunder ligga kvar i tio minuter eller så... Men då ser jag att klockan är 9.04! OCH JAG BÖRJADE JOBBA 9.00!! Men när jag snabbt hoppat ur sängen märkte jag att jag hade glömt flytta fram den klockan en timme -.-
Så jag började göra mig i ordning och packa ihop allt jag behövde. Så körde mamma mig till hallen klockan 8.40.
Jag hade familjegympan i en timme, barngympan i en timme, Trupp 6 i två timmar och sen min egen träning i två timmar. Vi fick reda på vem som ska vara med i friståendet. Och jag blev lite sur för jag tycke dom hade valt fel människor... Så jag sa rakt ut vad jag tyckte och inte gick och snacka skit... Jag tyckte det va bättre iaf...
På kvällen var vi väldrig många ute på räckan och hade skitkul! I början var det varmt men det blev riktigt kallt efter ett tag!


Jeff och Jenny med Isabels och Lucas jackor...

Isabel

Jessica och Alice

CJ

Isabel och Jenny

Ogge

Bjuder på den ;)
Jag och Jenny

MÅNDAG
Jag hade brottom till skolan för jag vakna försent, sen skippa jag gympan för jag inte kunde vara med för jag skulle ta spruta mot livmoderhalscanser. Jeff och Isabel följde mig till sjuksöterskan på vårdcentralen och jag ska säga att det inte kändes ett dugg!
Jag tog bussen till jägersro med Jenny(J), Carro, Hampus och en tjej som heter Desirée. Hampe var tvungen och gå med sin mamma och Desirée skulle inte med oss. Så jag, Carro och Jenny(J) gick in på Bunger King och åt där! ;)
Efter ett tag åkte vi till träningen. När jag kom hem städa jag ut mina lådor, det va en jävla massa skit där fanns. Sen satt jag vid facebook största delen av tiden sen gjorde jag mig i ordning för att sova.

Jeff i väntrummet...

Jag och Isabel...

Jag :$

TISDAG
Idag duschade jag direkt när jag vaknade. Jag ÄLSKAR tt duscha! Det är helt underbart! Speciellt på morgonen för då vaknar man till.
När jag gjort mig i ordning gick jag i skolan som vanligt... Sen träffa jag driton efter det och har varit med han hela dagen.
Nu sitter jag och bloggar, sitter vid facebook och äter chokladbollar... :$$

Här har vi dom två små sötisarna Kevin Zia och Jenny Gustavsson på en vanlig NO-lektion.
"love is in the air"

godnatt på er gullungar!
/dessaaan

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0