Kvällen :)

Tjenixen!
Dessie har redan berättat vad jag gjort idag och nu ligger jag och snackar med min syster.
Innan i kväll så snacka vi i familjen om våran flytt. Vi vet att det kommer hända men inte när.. Om 2-3 år kanske.
Då ska vi antagligen flytta till Tanzania eller Brasilien. Nu till nästa vinter ska vi vara borta i tre veckor i Tanzania för att känna av lite.. Kan nog lägga upp ett inläg en annan dag med lite fler detaljer och så, hahah.
Imorgon ska jag rida min fina Varo (hästen då) som är nybadad!! Sen på sönadag är det tävling. Wish me good luck!! Hehe, men vi hörs imorgon, Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du flyttar då Isa kommer jag sakna i sönder mig :(:*

2012-03-24 @ 23:07:23




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0