"lyckad" kväll

Idag så har jag inte gjort så mycket, har bara tecknat, städat och lite så. Idag så åt vi något av det godaste som finns till middag, VITLÖKS BIFF! :D Haha nej, men det var jätte gott.

Efter maten skulle familjen egentligen testa vår Choklad -fontän för första gången, och doppa jordgubbar i det! Men det blev inte så lyckat ... Vi kan säga så här, det slutade med att vi förstörde nästan all choklad, och sedan hade vi för lite choklad, sen hitta min syster ett Marabou i skåpet som hon lägger i en plast skål och sätter in den i mikrovågsugnen, glömmer bort tiden så det slutar med bränd Marabou, smält plast skål och ett pipande brandalarm …

Och juste sen såg vi värdens sämsta film, ”2012: Ice Age ” tror jag. Antingen såg man inte vad som hände eller så var allt helt fejkat, så ett tips är se inte den för den är skit kass!

Nu sitter jag och jobbar med min Taylor Lautner förstoring och lyssnar på musik :)

Imorgon är det Cheer-träning, och ska kanske träffa Ellinor också så hoppas morgondagen blir mer lyckad …

Två bilder sen idag + trailer till 2012: Ice Age …


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0