Lödagen

Kom hem från Ellinor för typ en halv timme sen typ men iaf, imorse gick jag upp och åt frukost kanske vid elva eller nått, och sen vilade jag bara och jobbade lite med förstorningen. Sen vid halv fyra hämtade vi upp Elli för att träna cheer. Och idag på träningen gick vi igenom hela programmet och räkningen. Det var jätte kul och jag har blivit vigare också! :D Haha, men efter träningen hämtade mina föräldrar oss och sen fick vi veta att vi skulle hem till Ellinor och äta kina-mat med dom, och sen hade Carina (Ellis mamma) fixat en typ fryst hallon tårta som var jätte god! Och sen åt vi även lite friterade bananer med glass. Lite senare gick jag och Ellinor ut i hennes garage och spelade Air-Hockey, i typ 2h.. Sen blev vi helt flummiga och fick sånt djur utbrott på puckarna (vi spelade med två stycken) så dom flög runt och vi fick leta efter dom bland alla kartonger -.-' Men snart ska vi rita lite, här är är några bilder + en video från kvällen.
Den goda hallon tårtan
Friterade bannaner och glass
Min mat, friterad kyckling, nudlar & sötsur sås
Lite bilder på mig och Ellinor

Kommentarer
Postat av: ellinor ♥

hahaha söta bilder, LOVE U BOBBO §

2012-03-04 @ 00:22:05
URL: http://eeellinorlindqvist.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0