Samhället har sneeaaatt!

(Ja, jag kanske klagar mycket, men är så sjukt trött på nästan "allt & alla")

Asså är det bara jag som är så jävla trött på allt? Så fort man säger något till någon dömer dom en innan man hinner blinka, och dom flesta man trodde man kunde lita på visas vara inget annat är falska. Vänner sviker en och går till andra, man hör folk som snackar skit 24/7 om deras vänner, tro man går runt och säger massa saker om ens "vän"?! Sen stör jag mig så sjukt mycket på folk som är där för stunden, t.ex om man skriver en facebook status typ "pallar inte mer" så är det nästan alltid såna som skriver "finns" och typ hundra hjärtan, men egentligen vill dom bara veta vad som har hänt så att dom har något att gå runt och snacka om, och så fort du berättat sticker dom.

Fyfan för såna asså skaffa ett liv istället för att lägga er i andras!!!

~ Jenny ~



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0