Seg jävla kväll..

Hejsvej. Kom hem lite tidigare än tänkt idag. Var hemma vid 8. Sen har det inte hänt nåååågot!?!?
Asså verkligen inget. Så drygt. Det är dessa stunderna man inte vet vart man ska ta vägen av all tristdess..
Kollar lite på facebook och ser samma gammla vanliga saker.. Så kollar man bloggar och det är många som inte skrivigt så mycket nytt vilket jag tycker är ganska tråkigt eftersom jag som bloggare kan få insperation från andra..
Dessutom får ni inte glömma frågestunden och ställa en MMAASSSAA frågor! Svaren kommer antagligen i ett videoinlägg.
Imorgon är det en dryg, jävligt lång skoldag.... Sen efter det ska jag ut med roligt folk och ha sjukt kul!
Aja nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och dega i soffan, ni får ha det så bra sålänge och jag hoppas att er kväll blev lite roligare än min.. Puss!

Gammal bild :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0