Sjuk..

Jag har varit "sjuk" nu i ca två dagar, fast igentligen så kräktes jag vid 00.15 på måndags "morgonen" och sedan en gång till en timme efter. Så ja, i går mådde jag ganska dåligt var typ illamående hela tiden osv. osv & idag har jag mått ganska bra.
Dessa dagarna är det ända jag ätit:
Måndag : ca 7-8 chicken nuggets & lite vindruvor
Tisdag : 2-3 pannkakor, 1 chokladboll och lite korvstroganoff
har inte alls vatt hungrig eller så, så ja..
Nu kollar jag på Desperate Housewives, ett av mina favorit program.
Imorgon ska jag nog till entré med Tyra, har inte haft tid att träffa henne så mycket så nu måste vi ta igen all den tiden! :)
Men nu har jag inget mer att säga så Cya! :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0