fuck it, i'm young!

Jag har supertråkigt så jag sitter och tar egobilder... hehhe :$$




Om ni inte har sett det så klagar vi väldigt mycket. Men det är för folk är jättekonsiga...
Personligen tror jag det beror på för att folk försöker hitta sig själv. Ta reda på vem just dom är. För det är just det tonåren är till för - för att hitta sig själv, växa upp, frigöra sig från sina föräldrar men speciellt ha kul och leva livet!
Det är riktigt jobbigt just nu i oxie. Alla bråkar med alla, alla snackar skit om alla. Och därför bli det en negativ stämning...
Vi försöker vara oss själva men det är svår när man inte riktigt vet vem man är. Då börjar man hänga med massor av olika människor för att se vilka som passar en bäst!
Men jag hoppas verkligen att detta ska bli bättre... Att vi hittar våra riktiga vänner!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0