SVAR!

Jenny: Allt utom hårdrock och opera.
Isabel: Musik som går att dansa till. Typ reggaeton.
Desirée: Det mesta, men helst hiphop.
Jenny: Ingen speciell, har nästan kommit över mitt ex.
Isabel: Ingen.
Desirée: Ingen.
Jenny: Dans & Cheerleading, går nu andra terminen på cheer och mitt lag heter Ladybugs.
Isabel: Jag rider och tar hand om hästen.
Desirée: Jag tränar gymnastik och har tränat det i 8år. Föreningen heter GF Örnarna och min trupp heter Trupp 1 - för vi är äldst. Jag är även tränare för två grupper och inhoppare i en annan.
Jenny: Ca 156.
Isabel: Ca 160.
Desirée: 164.
Jenny: Alice, Ellinor, Jessica och Tyra - kan inte välja mellan dem.
Isabel: Kan inte välja. Har helt underbra vänner, men Vanessa, Ailar och Amana är nog de som står mig närms.
Desirée: Isabel och Jenny är mina allra närmsta vänner sen finns det flera andra helt underbara vänner.
Jenny: Det gör jag :) T.ex om man ska göra en sådan header måste man först ta bort "ramen" som är runt headern. (Sök på google så kommer massa hjälpmedel) sen så tar man reda på hur bred headern ska vara, vår är iaf 830px. Jag tog en bild på en rosett från google och klistrade in den i paint så att det ser ut t.ex så här:
Sen får man fylla i det vita med blått (i denna headern) och sen så blir det så här tillslut ungefär:
För att göra vår "layout" har jag använt, Picnik, Picasa, Paint, Pizap (detaljer), Powerpoint (texter)
Hoppas detta har hjälpt dig, säg bara till annars!
Jenny: Vi kanske kan ha någon tävling så man kan vinna en design som ni bestämmer själv.
KÄRLEK FRÅN OSS ALLA!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0