Bilder från de senaste dagarna

Var på stranden med la familia och Shiela (hunden)
Nomnomnomnomnom!
Min fina
Bowling med brudarna (Dessie, Aisha och Sara) Jag vann alla gånderna heheh :))
Efter bowlingen stack vi till BK och käka sen stack vi hemtill mig, tror jag haha?
När tjejerna skulle hem stack Sara och Dessie tillsammans så följde jag Aisha till busshållsplatsen och då såg vi en igelkott :)
En bild på mig efter att jag varit på möte hehe:$
Lejoonkuungeeeeen!!
Bakade kolakakor kl 7 på morgonen innan jag skulle tävla för vi hade cafeterian
Kom tvåa! Det var idealtids tävling, alltså ska man komma så nära en viss utsatt tid som möjligt. Jag var 5 tiondelar ifrån idealtiden. Tiden var 36 sekunder och jag red på 36,5.. Hahah
Fixade mina naglar igår och jag blev faktiskt jätte nöjd :))

Kommentarer
Postat av: Hanna Mårtensson

Isabel, idealtiden var 63..;-)

2012-05-25 @ 19:55:59




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0