Dag 11 - Det här får mig att gråta

Jag är inte personen som gråter lätt.. Ibland vill jag bara släppa allt och gråta ut i någons famn men nej. Jag kan inte. Däremot kan jag få lite tårar när jag kollar på filmer eller serier. Typ om någon förälder dör och barnet blir helt ledsen och sånt. Annars gråter jag nästan aldrig.
Ett undantag var i sommras då jag var nära att förlora min älskling. Varo (hästen som jag tar hand om) blev skadad och vi trodde inte att han skulle klara det. Varannan dag var jan dålig och dom trodde inte att han skulle klara sig men sen nästa dag var han bra. Så ag jag måde dåligt lite till och från och jag vågade int riktigt tro och hoppas att han skulle klara sig för då visste jag att jag skulle bli så grymt sårad.. Så jag förberädde mig för det värsta men nu mår han bra och är nästan hels återställd. :)
För varie minut du är ledsen förlorar du 60 sekunder av glädje!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0