Dagen

Idag började jag 8.30 med spanska... Sen efter d (vid 9) stack jag och Aisha och hälsa på kungshög (Vår gamla skola). Men vår gamla mentor var inte där för hon var på kurs så nu får vi sticka dit nån annan gång. Jag slutade vid 14.45 sen när jag kom hem åt jag och fixade mig och stack till cheer-träningen. Kom hem vid 7 gick in i duschen och nu sitter jag här haha :)

Och ja, förlåt för att min uppdatering har varit dålig men "livet kom imellan" haha ;) Nä men "mycket" har hänt på sista tiden och har inte haft humör för att blogga..
Men men that's life. 
William Spetz, DÖR FÖR HANS HUMOR HAHAHAHAH!!

+ en låt jag har lyssnat på mycket nu haha, har den i huvet hela tiden haha...

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0