Fuck what I said, it don't mean shit now.

Sitter och väntar på att min fina vän Vanessa ska komma upp till mig för hennes kladdkaka är här och jag vill bara äta upp den:(
Förresten så är jag ledsen för att jag inte har uppdaterat så bra men jag skulle faktiskt göra ett inlägg igår men Jenny och Cj tyckte det var väldigt kul att stänga av min data.. Iallafall, vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem och jag vet inte när jag vill hem?
En fråga innan jag slutar detta inlägget, tycker ni att vi ska ha en till frågestund?
Om ni tycker det så fr ni lova att booooomba med frågor, i så fall kan jag väl lova att svara på nästan alla frågor..
Ja, vi hörs iallafall, Kisses!

//Isa


Kommentarer
Postat av: Oxie bor är bäst!

Vem e du på g med? vem gillar du?????

2012-05-09 @ 22:55:34




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0