Lördag: Dans-Uppvisnig + Kompisar!

Vi hade två danser, en med bara vår dansgrupp (Rihanna - Don't Stop The Music) och en med en annan grupp (shakira - waka waka). Men vet inte om jag ska fortsätta nästa temin, det beror på hur mycket det blir med Cheerleadingen. Och sen ska Kimberly sluta, så det lär ändå inte bli lika kul :/ (min danslärare). Men jaja, här är iaf två bilder från igår!
Therese, Weronika, Ellinor, Kimberly, ?? (hon går i den Kims andra grupp, vet inte vad hon heter..) &
Jag :)
Tjejerna som övar :)
Vi hade två danser, en med bara vår dansgrupp (Rihanna - Don't Stop The Music) och en med en annan grupp (shakira - waka waka). Men vet inte om jag ska fortsätta nästa temin, det beror på hur mycket det blir med Cheerleadingen. Och sen ska Kimberly sluta, så det lär ändå inte bli lika kul :/ (min danslärare). Men jaja, här är iaf två bilder från igår!
Therese, Weronika, Ellinor, Kimberly, ?? (hon går i den Kims andra grupp, vet inte vad hon heter..) &
Jag :)

Tjejerna som övar :)
'

Sen när jag kom hem käkade jag & fixade mig. Sen träffade jag Tyra och va en stund hos henne sen träffade vi Jeff, Rebaz & Lucas. Lite senare kom Hannes och Filip.

Lucas & Jeff i min Cheer-Hoodie... :

Kommentarer
Postat av: Lucas

Vad fan jenny, hahaha!

2012-05-13 @ 22:22:48




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0