Shame on me......

Asså jag är verkligen jäääättteeeeeee ledsen över min dåliga uppdatering! Jag har inte gjort så jätte mycket men kan berätta lite kortfattat.
ONSDAG 23/5
Vi var på min gamla skola som min syster går på och kolla på när hon hade uppvisning. Hon går i en musikklass eftersom den skolan har en musikprofil.
TORSDAG 24/5
I torsdags var jag ute med en massa trevliga pöjkar och hade det roligt. Hahah trodde jag skulle dö ett ögonblick där.. Hahah :$
FREDAG 25/5
I fredags hade mami kalas för hon fyller år idag. Vi åt gott och hade det jätte trevligt! :)
LÖRDAG 26/5
I lördags stack jag och min syster hem till min moster sen stack jag, Vanessa och min moster till min kusin och käka lite där hemma, sen stack vi till ribban och kolla på en fitness tävling sak..? Och spelade fotboll och minigolf. :))
Sen käka vi pizza sen stack jag Vanessa och min moster på bio och såg Dark shadows med Johnny Depp. Väldigt bra faktiskt. Efter det kolla vi Eurovision och kände sig stolt över att vara svensk!
SÖNDAG 27/5
Först var jag, min syster och min moster på en tipps runda i någon skog någon stans hahah? Sen kom jag hem, stack till Jenny och hjälpte henne plugga sen kom jag hem och åt och sen träffa jag Kristian.
IDAG 28/5
Har inte gjort så mycket dag faktiskt, var i skolan sen red jag och sen blev jag trampad på foten av Malvina och kunde knappt gå så vi kunde inte gå på restaurang.. Istället blev det pizza och mys hemma. Men vi hörs så länge, Kisses!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0