14 november 2012

Kom hem från skolan för en stund sedan och ligger just nu i soffan och lyssnar på musik. Mammas kompis är här så vi ska äta god mat lite senare också. Får se vad som händer lite senare, vet ej ifall jag ska stanna hemma eller ifall jag ska ut senare.
På fredag ska jag och min familj hem till min morbror eftersom han fyllde år för några dagar sedan. På lördag ska vi ha hem pappas kompisar men jag tror att jag kanske går på musikfestivalen i oxie istället, får se, sen ska jag även till stallet för att fixa inför tävlingen på söndagen. Så på söndag ska jag först tävla två gånger sen rida inför en luciashow och sedan på et möte så har liiite att göra denna helgen.
Men nu ska jag vara lite social med min mamma och Krestina :)
Pussisar
 
Oj nu kom den sista upp och ner men aja..
 
 
-Isa

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0