Payback is a bitch

Idag var jag på jägersro med min syster och en vän till oss. Handlade lite onödiga saker bara för handlandets skull. Fick med mig ett linne från Lindex och en mössa från H&M. Tyvärr var mössan lite sönder så får åka dit och byta den imorgon. Sen käka vi glass också :))

Sen har jag ett litet problem som jag kommer tänka på heela dagen tills imorgon..... Det är såhär att jag ska tävla på söndag så satte jag bara upp en häst (Varo, min sköthäst) så blev jag bortlottad från han. Men i onsdags frågade jag min ridlärare ifall jag inte ändå kunde ha han eftersom alla andra hästar jag brukar rida också var upptagna.. Så hade jag inte fått något svar så jag sket i allt och bad min kompis stryka mig helt.. Då gjorde hon det men sen fick jag svar från min ridlärare att jag fick han.. Såååå nu vet jag inte hur det blir hahah, lite rörigt kanske men ja..
Annars får vi se vad som händer imorgon och i helgen, sen har vi ju LOOOOV!!! Sååå skönt, har haft skit mycket i skolan nu den senaste tiden så detta var pefekt. Fast jag har en hemmuppgift i SO om revolutioner hit och dit och olika kopplingar och sånt man inte ska ha under lov, men aja nu får man bita ihop och göra det ändå :)
Nu ska jag kolla på En gång i Pucket så vi hörs, Kisses!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0