Redo för vintern!

Hejhej fina stalkers! (Skoja är glada att ni läser vår blogg, hihi)
Igår efter jag skrev det inlägget ringde Nour och fråga om jag skulle med till Laserdome ock skälvklart ville jag det!
Men innan jag stack dit träffade jag en person som jag som sagt inte träffat på evigheter! Men sen fick jag ett sms av Dessan att jag skulle komma och möta henne så rama hon mig till centrum i oxie så tog vi bussen mot värnhem sen gick vi dit. Hade skit kul! Vi oxiebor var grymma och vann allt hahah! Men sen när vi var klara var det dags att röra sig hemmåt. Var hemma vid halv 11, ändå ganska lagom tid för sen gick jag och la mig eftersom jag skulle upp tidigt idag. Skulle ju tävla och det gick ändå hyfsat. Är nöjd faktiskt, det är klart att det kunde gått mycket bättre men för att vara första gången jag tävlar gick det ändå bra. :)
När jag fixat klart allt i stallet körde mamma hem mig sen gjorde jag mig snabbt i ordning så stack vi och handla vinterjacka. är faktiskt jätte nöjd! Käns som jag bara handlat denna helgen oh på tisdag ska jag förmodligen till Emporia med min underbara Vanessa. Aja vi får se, vi hörs sålänge iallafall,  Puusss!
 
Min fina, mitt hjärta, min älskling, mitt allt 
 

Sen filmade Vanessa och hon tog även andra bilder så kanske lägger upp det sen :)
 
-Isa

Kommentarer
Postat av: Jane

Kan du lägga upp en bild på vinterjackan ? =)

2012-10-28 @ 19:55:43




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0