Dags att ta fram vinterjackan!?

Gud vad det är kallt ute! Det var nästan så jag inte kunde cykla imorse för det blåste så mycket, kändes som jag knappt rörde mig haha. Nu börjar man inse att vintern är på väg. Vill inte. :( Vill ha sol och värme! Visst det är ju mysit med att gosa ner sog med vänner eller familj i soffan eller sängen med massa filtar, varm choklad, glögg, lussebullar och kolla på någon film eller bara göra inget alls. Men jag föredrar hellre att ligga på en varm och solig strand utomlands i bikini och sola och sen när man blir varm går man och tar dig ett dopp. Aja vi får väl hoppas vi kan åka utomlands eller något, hihi.
Här är lite bilder på mig i alla fall :))


Pluggaaar hahah, döda mig
 
ps. göm inte frågestunden!!! ---> http://lostmynameyesterday.blogg.se/2012/august/fragestund.html
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0