Vänskap.

Innan jag börjar skiriva, ingen tvingar er att läsa så inga onödiga kommentarer.

Jag hoppas du läser detta och förstår att detta är till dig.. 
Vi har vatt bästa vänner så sjukt länge och gått igenom ALLT tillsammans. Vi bråkar och oftast blir det för mycket men vi blir alltid sams och snackar ut allt. Men det räcker inte alltid..
Ibland måste man vara ifrån personer man har det "svårt" med för att verkligen förstå hur mycket man älskar dom och hur mycket dom betyder för en, och så är det just nu. 
Vi kan berätta allt för varandra oavsätt vad det handlar om, vi är som systrar. För lång tid utan varandra existerar inte.. Men för att våran vänskap ska kunna hålla måste vi ta denna "pausen" från varandra. 
Jag älskar dig grymt mycket, saknar dig och tänker på om det någonsin ska bli bra igen. Hoppas det för du betyder för mycket för mig..

Ja om du nu har läst detta vet du iaf varför jag inte ville bli vänner direkt.. hoppas det kan bli bättre någon dag då vi båda inser hur mycket vi skadar varandra.. 
 
älskar dig, bästavän..
 

Kommentarer
Postat av: -

Bästavän jag älskar dig, men förstår mig bara inte ibland på dig och du inte på mig.

Jag älskar dig oxå och det vet du, Ser verkligen upp till dig som min syster. Och tack för du skrev detta, jag älskar dig, och när du väll tycker det är dax att reda ut allt så bara säg till. Kommer alltid vara vid din sida kan offra allt för dig.

Fortsätt kämpa genom allt du tycker är svårt är alltid bredvid dig.

2012-08-26 @ 21:53:00




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0