Tell me how to get back to summer paradise with you and I'll be there in a heartbeat

Hejhej allihopa! Mitt första inlägg här i sverige sen semestern. Jag vet att jag sa att ja skulle skriva ett inlägg i Italien men där var varken datorer eller nätverk så det sket sig hehe. Annars har jag haft det helt underbart! Helt klart en av de bästa semestrarna. Jag kanske lägger in bilderna lite senare ifall jag känner för det annars får ni se dom på facebook. Sen har jag sett att Jenny och Dessie har heller inte skrvit så mycket och ändå har vi helt okej statistik och det vill jag och säkert de andra också tacka för!
Annars sitter jag och väntar på att mina kompisar kommer tillbaka till oxie så jag kan träffa dom, så vi hörs så länge, Kisses!

/Isa

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0