Bilderna nu då!

Bilderna från midsommar nu då
Min systers bästis
Hennes lillasyster
Min underbara lillasyster
Hahahahahah min kusin
Min andra kusin som är storebror till han andra :p
Min syster bakom cola-flaskan
Min andra kusin (lite suddig men ja)
Min syster och min kusin
My hand
Min kusin
Min mamma käkar rädisa
Min morfar
Någon Brasiljansk snaps tror jag :p
Mormor goda jordgubbstårta
Sen hjälpte Micke (min kusins kompis) mig att ställa in min kamera så då tog jag några bilder och sen gick jag, Maja (Vanessas komps), Lina (kompisens lillasyster), min hnd och Maisy (en annan hund som var hemma hos oss) ocå så tog vi lite bilder :)
Hahaha ett sms jag fick av en person..
Hunden Maisy
Shiela
Shiela
Shiela
Maja (Vanessas kompis)
Hehehehe flippbild :$
Såhär såg jag ut:))
 
Heheh Har en bild sen som jag bara mååååste visa er!! Vi hörs sålänge nu är det ju fotboll!
 
//Isa

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0