MAC - Malmö Allstar Cheer!

Idag hade vi våruppvisning på cheerleadingen! Det gick jätte bra och jag är jätte nöjd med hur detta året har varit med mitt lag! Till alla er som ser detta från laget, älskar er ni har gjort 2 terminer PERFEKTA! Hoppas allt går som ni vill på Try Outsen, och att ni kommer in där ni vill! ♥

Nästa vecka ska jag gå på try out för nästa säsong. Så nu fram tills dess (och efter det) ska jag träna riktigt mycket! Bland annat på mina hopp, SKA klara toe-touch!!! Och även min gymnastik!! Så ska träna riktigt mycket nu så jag har stora chanser att komma in i ett bra lag eller vad man ska säga haha!
Och till alla er som tror att cheerleading är något där man bara hoppar runt, det är mycket mer än så.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0