Stolt tjaj!

Hejhej. Tävlade ju idag. Övveeeeeeeer kuul!! Jag placerade mig i 3/3 tävlingar varav två förstaplatser och en andraplats. Först fina Zento i LC, sen fina Malwina i LD, sen fina Marlon i stafetten! Är sjukt stolt och nöjd!
I stafetten tävlade jag med Hanna som hade Eddy och det gick undan!
Här är lite bilder som min syster tog, det komer nog lite fler från andra senare. :)
Zento

Hoppa inte alls av sent nej :p





Malwina









Marlon


Stolsits, Hahaha jao:$
Vinsten

Sen kom jag trea i stilpriset också. Det är typ hur fin hästen är och hur mycket tid man har lagt ner på att förbereda sig och sånt inför tävlingen. Så detta var en väldigt lyckad dag!!
Nu ska jag käka så vi hörs senare! Kisses!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0