My day

Hejsvej alla stalkers!
Idag har jag ju varit med Dessie på Ikea heeeela dagen.. Jenny kunde tyvärr inte. Först tog vi vars två korvar och en dricka sen stack vi in i själva affären och luffade runt. Sen gick vi ut och köpte varsin glass + jag köpte en kanelbulle och till det fick man en valfri kaffe så tog vi det också. Sen körde vi omkring på parkeringen med nån sån konstig vagn som är helt platt typ, hahah. Sen spang vi till tåghollplatsen eller vad man säger för vi trodde att tåget gick 18 över men icke.. Det gick 48 så vi strässa/sprang i onödan. Iallafall så satt vi och sjöng/skrek gamla godingar samtidigt som vi vänta på tåget, hahah måste låtit förjävligt..:$
När vi kom hem hade min mamma gjort pannkakor så då åt vi det och jag har inte varit så mätt på jag vet inte hur länge.. Kunde knappt röra mig.. Efter att vi smält maten sack vi hem till Jeff och gjorde klart vår dialog i spanska som skulle vara klar imorgon. Sen stack jag hem och kolla på desperata hemmafruar och nu sitter jag och äter fruktsallad. :))
Dessie har nog lite bilder från idag som hon nog lägger upp sen.
Btw, precis innan jag skulle sticka hem från skilan ritar Nour mig i huvudet med Dessies gamla mascara så jag var tvungen att gå in på toan och tvätta av det, och när jag gjorde det tog jag av mig mina ringar och smidig som jag är glömmde jag dom och får sticka till skolan tidigt imorgon:(( Men vi hörs så länge, Kisses!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0